Orkiestra gra do końca...


Służba Cywilna upada, chętnych do pracy coraz mniej, podobnie, jak limitów mianowań urzędników służby cywilnej. Podwyżki symboliczne - ale pieniądze zawsze można wydać (oczywiście nie na poprawę warunków pracy w służbie cywilnej). Nie dziwcie się więc, gdy zauważycie na ulicach banery zachęcające do zatrudnienia się w służbie cywilnej.

Ponieważ jesteśmy ciekawi, ile kasy wywalili na to epokowe przedsięwzięcie i komu zrobiono dobrze - zadaliśmy pytania KPRM dotyczące:

  1. Całkowitych kosztów kampanii zachęcającej do zatrudnienia się w służbie cywilnej prowadzonej w 2022 roku.
  2. Kosztów ww. przedsięwzięcia w rozbiciu na poszczególne rodzaje wydatków (umowa, banery, wynajem tablic reklamowych, instalacja banerów, itp.).
  3. Źródła finansowania ww. przedsięwzięcia (z podaniem danych z klasyfikacji budżetowej).
  4. Na jakich zasadach wyłoniono wykonawcę kampanii (zapytanie ofertowe, inne).
  5. Jaki podmiot realizuje ww. kampanię.

 

 


Tylko zalogowani użytkowicy mogą dodawać komentarze.