Służba Cywilna upada, chętnych do pracy coraz mniej, podobnie, jak limitów mianowań urzędników służby cywilnej. Podwyżki symboliczne - ale pieniądze zawsze można wydać (oczywiście nie na poprawę warunków pracy w służbie cywilnej). Nie dziwcie się więc, gdy zauważycie na ulicach banery zachęcające do zatrudnienia się w służbie cywilnej.
Ponieważ jesteśmy ciekawi, ile kasy wywalili na to epokowe przedsięwzięcie i komu zrobiono dobrze - zadaliśmy pytania KPRM dotyczące:
- Całkowitych kosztów kampanii zachęcającej do zatrudnienia się w służbie cywilnej prowadzonej w 2022 roku.
- Kosztów ww. przedsięwzięcia w rozbiciu na poszczególne rodzaje wydatków (umowa, banery, wynajem tablic reklamowych, instalacja banerów, itp.).
- Źródła finansowania ww. przedsięwzięcia (z podaniem danych z klasyfikacji budżetowej).
- Na jakich zasadach wyłoniono wykonawcę kampanii (zapytanie ofertowe, inne).
- Jaki podmiot realizuje ww. kampanię.