Teraz jest 11 wrz 2025, 15:54



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 77  Następna strona
Reorganizacja 
Autor Treść postu
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA16 wrz 2009, 12:58

 POSTY        1
Post Reorganizacja
Duży urząd ponad 200 pracowników - majątki 14 pracowników samodzielnym działem pp czyli wszystko po staremu :brawa:  :brawa:  :brawa:


13 gru 2010, 20:19
Zobacz profil
Znawca
Własny awatar

 REJESTRACJA22 paź 2006, 16:41

 POSTY        176
Post Reorganizacja
I to jest właśnie paranoja. Każdy urząd o podobnej liczbie pracowników ma inną liczbę etatów w poszczególnych działach. Oby nie bylo tak, że w jednej komórce nie będą wyrabiać się na zakrętach (zwłaszcza miernikowej), a w drugiej będzie spokojny tok pracy.


14 gru 2010, 00:22
Zobacz profil
Zaawansowany
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA21 paź 2006, 08:48

 POSTY        38
Post Reorganizacja
?Utworzenie takiej komórki pozwoli na wyspecjalizowanie określonej grupy pracowników do wykonywania zadań w zakresie bezpośredniego kontaktu z klientem. Wyeliminuje to przypadki nieżyczliwej i nieprofesjonalnej obsługi, będące przedmiotem skarg ze strony podatników. Pozytywne nastawienie podatnika do służb skarbowych i świadomość profesjonalizmu tych służb może w dalszej perspektywie wpłynąć na zwiększenie skali dobrowolnego i prawidłowego wywiązywania się z obowiązków podatkowych m.in. dzięki poprawie wizerunku administracji podatkowej. Wyspecjalizowanie zespołu pracowników, a w szczególności ich szkolenie w zakresie aktualnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego przyczyni się do zapewnienia zadowalającej i kompetentnej obsługi zdecydowanej większości podatników odwiedzających salę obsługi?
Obsługa sali  ? dochodzą do mnie ostatnio sprzeczne głosy: sala obsługi z wydzielonymi stanowiskami wyspecjalizowanymi w poszczególnych podatkach np. VAT+PCC+spadki+darowizny czy omnibusy przy każdym okienku?
Zarządzenie ani jego uzasadnienie nie precyzuje sposobu obsługi podatnika na Sali. Jeżeli w MF czy IS nie ma omnibusów do wszelkich podatków (struktura) ? to rozumiem, że w US ma być również specjalizacja np. w paru podatkach. Obawiam się, że MF scedowało cały kłopot na dół i liczy, że tam na dole ?zrozumieją problem?.
Pełna obsługa będzie odbywać się na Sali. Znajdźcie proszę jednak jakiekolwiek sformułowania uzasadniające, że w każdym okienku jest fachowiec do wszystkiego (czyli do niczego).


14 gru 2010, 01:07
Zobacz profil
Amator
Własny awatar

 REJESTRACJA13 gru 2008, 16:08

 POSTY        11
Post Reorganizacja
benio                    



madzikk                    



Czeko                    



A jak w waszych us podział zadań? Gdzie jest PCC tzn. akty not.sprzedaży - wprowadzanie i ich analiza?

U nas (duży US) z majątków utworzono jeden referat w pp, wszystkie zadania pozostały bez zmian.


mam rozumieć, że u Ciebie,  dział postępowań podatkowych, będzie się zajmował bezpośrednim przyjmowaniem deklaracji PCC i SD w okienku, wprowadzaniem wszystkich dokumentów, deklaracji, postanowień, aktów notarialnych  i innych śmieci do Poltaxu, CzM, Biblioteki Akt, weryfikacją poprawności dokumentów, weryfikacją wartości rynkowych, wysyłaniem wezwań w zakresie czynnościami sprawdzających, sporządzaniem informacji o deklaracjach złożonych po terminie i na samym końcu ................orzecznictwem ?
bo u mnie, dotychczas, tzn. jeszcze w starej strukturze, podatki majątkowe zajmują się tym wszystkim

Dokładnie tak. Aaaaa jeszcze wydawanie zaświadczeń!  :P


14 gru 2010, 07:28
Zobacz profil
Amator
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA12 mar 2010, 09:45

 POSTY        25
Post Reorganizacja
Anius                    



benio                    



madzikk                    



U nas (duży US) z majątków utworzono jeden referat w pp, wszystkie zadania pozostały bez zmian.


mam rozumieć, że u Ciebie,  dział postępowań podatkowych, będzie się zajmował bezpośrednim przyjmowaniem deklaracji PCC i SD w okienku, wprowadzaniem wszystkich dokumentów, deklaracji, postanowień, aktów notarialnych  i innych śmieci do Poltaxu, CzM, Biblioteki Akt, weryfikacją poprawności dokumentów, weryfikacją wartości rynkowych, wysyłaniem wezwań w zakresie czynnościami sprawdzających, sporządzaniem informacji o deklaracjach złożonych po terminie i na samym końcu ................orzecznictwem ?
bo u mnie, dotychczas, tzn. jeszcze w starej strukturze, podatki majątkowe zajmują się tym wszystkim

Dokładnie tak. Aaaaa jeszcze wydawanie zaświadczeń!  :P


Dokładnie. Tyle tylko, że nierozwiązana jeszcze jest kwestia czy przyjmowanie podatników będzie się odbywało przy okienku czy w pokoju przy biurku. Prowadzenie postępowań pełną gębą :D  Ale jest nieźle :D

____________________________________
Różnica między człowiekiem mądrym i głupim jest taka, że mądry wie, że nie jest mędrcem, a głupi nie wie, że jest głupcem.


14 gru 2010, 07:41
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA05 lip 2010, 06:46

 POSTY        4
Post Reorganizacja
benio                    



 Dokładnie tak. Aaaaa jeszcze wydawanie zaświadczeń!


U nas Średni US 97 pracowników - w dawnej strukturze w majątkach 5 pracowników po reorganizacji całość w PP jak wyżej   :)


Ostatnio edytowano 14 gru 2010, 17:59 przez Nadir, łącznie edytowano 1 raz

skróciłem cytat



14 gru 2010, 13:46
Zobacz profil
Początkujący
Własny awatar

 REJESTRACJA01 lis 2010, 14:27

 POSTY        5
Post Reorganizacja
czyli jeden pracownik działu postępowań podatkowych będzie prowadził postępowania z zakresu przerzucenia odpowiedzialności w zakresie wszystkich podatków, a drugi  będzie przyjmował w okienku deklaracje ?
a jak dojdzie do wartościowania, to okaże się, że praca tego pierwszego jest tyle samo "warta" co tego drugiego, bo o wynagrodzeniu już nie wspomnę; u mnie np. w spadkach pracują starsze panie, bez wyższego wykształcenia, które decyzje piszą wg. szablonu, nawet z Wordem mają problem, jak im się tekst rozjedzie, a nie daj boże zniknie, na niczym innym się nie znają, dokumenty do programów wprowadza im, a właściwie za nie,  młodsza ekipa, ale zarabiają więcej niż młodsze osoby po studiach podyplomowych, które rzuca się na przerzucenia odpowiedzialności, no bo tego akurat nikt nie chce robić


14 gru 2010, 21:20
Zobacz profil
Specjalista
Własny awatar

 REJESTRACJA23 paź 2006, 16:51

 POSTY        692
Post Reorganizacja
benio                    



czyli jeden pracownik działu postępowań podatkowych będzie prowadził postępowania z zakresu przerzucenia odpowiedzialności w zakresie wszystkich podatków, a drugi  będzie przyjmował w okienku deklaracje ?
a jak dojdzie do wartościowania, to okaże się, że praca tego pierwszego jest tyle samo "warta" co tego drugiego, bo o wynagrodzeniu już nie wspomnę; u mnie np. w spadkach pracują starsze panie, bez wyższego wykształcenia, które decyzje piszą wg. szablonu, nawet z Wordem mają problem, jak im się tekst rozjedzie, a nie daj boże zniknie, na niczym innym się nie znają, dokumenty do programów wprowadza im, a właściwie za nie,  młodsza ekipa, ale zarabiają więcej niż młodsze osoby po studiach podyplomowych, które rzuca się na przerzucenia odpowiedzialności, no bo tego akurat nikt nie chce robić

u nas się o tym zaczęło mówić głośno i zaczynają robić z tym porządek. Minęły czasy, w których "czy się stoi czy się leży...". Plan jest taki aby mocno zróżnicować wynagrodzenia pomiędzy OB i PP, aby ludzie po prostu chcieli pracować w PP lub KP a nie bali się tej pracy i odpowiedzialności... Za przybijanie pieczątek wysokiego wynagrodzenia nie dostaniesz


15 gru 2010, 06:48
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Reorganizacja
NewLunatiq                    



aby ludzie po prostu chcieli pracować w PP lub KP
To w waszym urzędzie był wybór?

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


15 gru 2010, 07:36
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Reorganizacja
adam                    



omnibusy przy każdym okienku?


Oczywiście że tak. Przecież podatnik nie może stać do 5 okienek żeby poznać wszystkie skutki swojego działania. I do odgarniania śniegu, w ramach czynu społecznego. Oczywiście przed  pracą, jak to bywa z czynem społecznym.

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


15 gru 2010, 07:39
Zobacz profil
Nowicjusz
Własny awatar

 REJESTRACJA20 maja 2010, 20:10

 POSTY        2
Post Reorganizacja
Z całym szacunkiem Newlunatiq ale mnie nikt się nie pytał czy nie zechcę przejść do pp lub ap choć chciałbym, zostałem odgórnie przydzielony do ob, gdzie będę, jak to nazwałeś, przybijał pieczątki ale też udzielał informacji z zakresu wszystkich podatków. I uwierz mi,że niejeden kolega z pp, który będzie rąbał np. tylko i wyłącznie decyzje z odpwiedzialności, miałby duży problem, żeby mnie zastąpić.


15 gru 2010, 10:27
Zobacz profil
Znawca
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA05 cze 2007, 13:39

 POSTY        250
Post Reorganizacja
No, juz widzę, że zaczyna się dzielenie na tych "lepszych" z pp, i "gorszych" z ob. Przykre to :( U mnie też  nie pytano, gdzie kto chce iść. Ale jak na razie to koledzy współczują tym z ob (u mnie jeden dział, gdzie jest wrzucone wszystko: czynności spr. , obsługa i wprowadzanie danych dotyczące wszystkiego: PD - m.in zeznania, VAT, CIT, PCC, VZM, zeznania, zaświadczenia, NIP-y, odp. na pisma wszelkiej maści, kasy rej.)

Czy ktoś, kto tak bardziej "docenia" kolegów z PP chciałby pracować w nowej komórce OB z taką ilością różnych zadań, terminów, mierników, sprawozdań i klientem, który chce być mile i oczywiście po jego myśli obsłużonym - w dodatku na CITO !

O ile w PP może wykształcić się jakaś specjalizacja (np. w pd, vat, pcc-sd) to wychodzi na to że w OB, zwłaszcza na okienku: "wszyscy-wszystko", znajomość wszytkich przepisów i procedur. Więc chyba nie ma czego zazdrościć ...


15 gru 2010, 10:39
Zobacz profil
Zaawansowany
Własny awatar

 REJESTRACJA25 lip 2007, 12:05

 POSTY        86
Post Reorganizacja
czy wiadomo "coś komuś" na temat premii przysługujących po reorganizacji, pracownikom obsługi bezpośredniej ?


15 gru 2010, 10:50
Zobacz profil
Fachowiec
Avatar użytkownika

 REJESTRACJA22 paź 2006, 19:39

 POSTY        1834
Post Reorganizacja
No więc, od 1 stycznia jedziemy według rozkładu. Wszelkich niezbędnych informacji udzieli PKP :D oby nie skończyło się podobnie.

____________________________________
Rostowski: Sytuacja Polski jest imponująca


15 gru 2010, 12:09
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1069 ]  idź do strony:  Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 77  Następna strona

 Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
 Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron